مشکل کاسیاس جدی نیست: غیبت 5 روزه ایکر و حضور او در بازی بعدی رئال در لیگ قهرمانان اروپا

بعد از برخوردی که در دیدار سه شنبه شب رئال مادرید در استانبول میان ایکر کاسیاس و سرخیو راموس به وجود آمد و در پی برخورد آرنج راموس به دنده کاسیاس ، نگرانی هایی درمورد مصدومیت مجدد دروازه بان تیم مادریدی ایجاد شده بود.

اما کاسیاس در بازگشت به مادرید در بیمارستان سانیتاس د لا مورالخای پایتخت اسپانیا، تست ها و آزمایشات پزشکی را پشت سرگذاشت و مشخص شد که هیچ شکستگی یا مشکل خاصی در دنده های او ایجاد نشده و مشکل تنها یک کوفتگی ساده است که با 5 روز استراحت برطرف خواهد شد.

در وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید دراین باره می خوانیم:« کاسیاس در ناحیه دنده چپ خود دچار نوعی کوفتگی شده و باید کمی به استراحت بپردازد.» او برای 5 روز استراحت خواهد کرد و درمان های پزشکی اش را ادامه خواهد داد و در صورتی که مشکل و دردش برطرف شود از روز دوشنبه هفته آینده به تمرینات رئال بازخواهد گشت.

چندی پیش کارلو آنچلوتی سرمربی رئال گفته بود که کاسیاس را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مورد استفاده قرار خواهد داد و حالا با اطمینان خاطر می توان گفت که کاسیاس قطعا برای بازی دوم رئال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که روز 2 اکتبر مقابل کپنهاگن برگزار می شود، به اوج آمادگی خواهد رسید. قبل از آن بازی رئال در سه بازی لالیگا مقابل ختافه، الچه و اتلتیکومادرید قرار خواهد گرفت.

در بازی یکشنبه هفته آینده کاسیاس حتی قادر به حضور روی نیمکت ذخیره های تیمش نیز نخواهد بود ولی درمورد بازیهای بعدی هنوز نمی توان با قاطعیت سخن گفت.

کاسیاس وقتی در حال ترک کلینیک لامورالخا بود با لبخندی برلب به خبرنگاران گفت:« تنها یک ضربه بود و همه چیز خوب است و الان باید برای بهبود تلاش کنم.» این درحالی است که تعدادی از هواداران رئال که در مقابل درهای بیمارستان تجمع کرده بودند فریاد می زدند:« درمادرید بمان، لطفا از مادرید نرو ایکر.»

 foton


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392 ا 22:22 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.